oi...oi...oi...



kenapa ngan 6 ogos??

merdeka?? lambat lg..

apatah lg raya.



ok lah..... aku bgtu.sebenarnye arini poli aku start daftar modul..
time aku datang2 je semua pakat tutup idung ramai2..
alamak...kuat sangat ke aku melepas td??tibe2 aku rs ade sorang mamat tu tgh pandang aku semacam..

bile die pandang aku, aku pandang la die balik...tb2 je mamat tue tersengih cam kerang busuk..ekelleh...anep je rupernye..

rupe-rupenye diorang tutup idung bkn sebab aku..tapi sbb kes binatang haram yg x sht tue..selsema babi..

x pasal2 aku pun kn jd maskman jugak aritu..
arghhhh..tension giler..



3 comments:

babi babi janganlah sebut...

grr~~

sebutlah H1N1... sedap sket bunyi... xle seram sangat memikirkannya. ni Babi... dah lah binatang haram!

bravo..bravo~
ajak la lagik dak2 kite~
hihihi...
blogger boy..
welcome2!!

kaseh..

h1n1 tu by x ganas la..
babi la br best...ayayayayaiiii

Post a Comment

mari menembak

aku, dia dan kamoo

aku, dia dan kamoo
mohamad hadi munir
28.06.1990

mereka yang tidur sebantal

mereka yang tidur sebantal
saufi sali

abdul hanif

mohamad naim

berjaya dipancung